-
Scientific and research based articles
-
bohloli, M. , zarghami, S. , ghaedy, Y. & barkhordari, R. (2017) . تحلیل تمایز معرفت گزارهای و معرفت مهارتی. zehn ( b ) , 17(68), 207-226.
-
bohloli, M. , zarghami, S. , ghaedy, Y. & barkhordari, R. (2017) . تحلیل نسبت آموزش فنی و حرفهای با تعلیم و تربیت نظری. fam ( a ) , 13(4), 77-96.
-
bohloli, M. & zarghami, S. (2018) . دلالت های دانش ضمنی برای یادگیری و تدریس با تاکید بر دیدگاه مایکل پولانی. Foundations of Education ( a ) , 8(1), 5-20.
-
bohloli, M. (2019) . تحلیل مساله پیروی از قواعد با تاکید بر دیدگاه ویتگنشتاین. Philosophy of Education ( a ) , 4(1), 89-110.
-
bohloli, M. (2020) . تحلیل نسبت میان دانش ضمنی با دانش صریح. zehn ( b ) , 20(80), 151-176.
-
bohloli, M. (2020) . An Analysis of the Nature of Tacit Language in Chomsky's Philosophy. Philosophical Investigations ( a ) , 13(29), 112-125.
-
bohloli, M. (2020) . تحلیل الگوی دانش ضمنی و بررسی پیامدهای آن در آموزش پزشکی. Analyzing the Tacit Knowledge Model and examining implications in Medical Education ( a ) , 12(6), 57-64.
-
bohloli, M. (2020) . Analyzing of Wittgenstein's critique of Augustine's the picture theory of Language. Philosophy ( a ) , 47(2), 45-65.
-
bohloli, M. (2020) . Analysis and Critique of the Ability Hypothesis. Metaphysic ( a ) , 12(29), 183-197.
-
bohloli, M. (2020) . نقدو تحلیل آموزش بر مبنای اشراق الهی در فلسفه زبان آگوستین. journal of Ayeneh marefat ( a ) , 20(64), 41-60.
-
bohloli, M. (2021) . تحلیل دیدگاه آگوستین درباره پارادوکس منون و نظریه یادآوری. Theological-Philosophical Research ( a ) , 2/23(88), 53-74.
-
bohloli, M. (2022) . تحلیل رویکرد یادگیری مبتنی بر دیالکتیک در محاوره منون. Education Journal ( a ) , 6/28(2), 21-40.
-
bohloli, M. (2022) . تحلیل نسبت میان تربیت اخلاقی و تلقین. ---- ( a ) , 3(1), 27-49.
-
bohloli, M. (2022) . تحلیل و نقد دیدگاه تربیت اخلاقی رهنمودی. ---- ( b ) , 5(2), 117-138.
-
bohloli, M. (2022) . تحلیل مدل تدریس ویتگنشتاین بر اساس رویکرد دانش ضمنی. ---- ( a ) , 10(44), 19-39.
-
bohloli, M. (2022) . نقد و تحلیل پارادوکس تلقین. falsafi shenakht ( a ) , 86(1), 31-54.
-
bohloli, M. (2023) . A Critical Study of Dennette's Rejection of Jackson Knowledge Argument. Philosophical Knowledge Quarterly ( a ) , 20(4), 115-129.
-
bohloli, M. (2023) . تحلیل و نقد گفتمان تعلیم و تربیت لیبرال لیبرالیسم آموزشی در نسبت با مفهوم تلقین. Strategy for ulture ( a ) , 16(62), 163-186.
-
-
Encyclopedia Articles
-
bohloli mohsen, 2019-05-24, آموزش فنی و حرفه ای, 1, 2
-
bohloli mohsen, 2019-05-24, افلاطون, 1, 2
-
bohloli mohsen, 2019-06-25, ایزرئیل شفلر, 1, 3
-
bohloli mohsen, 2019-07-27, مایکل اکشات, 1, 6
-
-
Translated Books
-
bohloli, M. , moshtaghi, Z. , esmaeili, A. , Salmani Nodoushan, M. & alinezhad, M. Merriam Webster's Encyclopedia of Literature.tehran:this institute,2015.
-
-
Conference
-
bohloli mohsen, نگرشی انتقادی بر رویکرد حرفه گرایی پرورش نیروی تولید در نظام آموزش فنی وحرفه ای, نشست تخصصی جایگاه علوم انسانی و اجتماعی در پشتیبانی و رفع موانع تولید, professional meeting, 2021-05-17, 2021-05-17
-
bohloli mohsen, رویکرد آموزشی به دانشنامهنگاری, پژوهش و دانشنامهنگاری, professional meeting, 2022-12-12, 2022-12-12
-
-
Conducting Researches
-
آراء و اندیشه¬های تربیتی ایزرئیل شفلر, جاری, 2021-08-05
-
-
Conducted Researches
-
Analysis and Review of Ryle's Educational Ideas, پایان یافته, 2021-12-27
-
فلسفه های تعلیم و تربیت استعمارزدا, پایان یافته, 2023-10-17
-
-
Executive Activities
-
عضو کمیته اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی, 2020-12-08, 2022-12-09
-
-
Scientific executive services
-
سرپرست گروه علوم انسانی, مدیر پژوهشگاه, 2021-04-14
-