پایان نامه/رساله
- مدیریت تولید و توزیع پیام های ارتباطی در دموکراسی های نوظهور، منصور حسینی، دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد، 1395/02/28
- تکنیک های رسانه ای برای تغییر نگرش زیست محیطی، ساغر کوهستانی نژاد طاری، دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد، 1395/05/17
- تحلیل نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر کیفیت ذهنی زندگی شهروندان (مطالعه موردی منطقه 6 تهران)، امین قاسمی فرع، دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد، 1395/11/26
- تبیین رابطه بین میزان استفاده از بازی های رایانه ای و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با تاکید بر میزان سواد رسانه ای والدین، رامین حسن پور میر، دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد، 1395/12/02
- تحلیل محتوای کیفی سایت های پربازدید در حوزه سلامت: از منظر شیوه های اقناع مخاطب در تغییر رفتار مصرف سیگار»، امین رمضانعلی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1396/11/29
- سنخ شناسی ارزش های اخلاقی نهفته در کنش های مجازی در شبکه اجتماعی تلگرام، مریم نادمی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1397/06/25
- شناخت تغییرات گفتمان های کودک در مجله رشد دانش آموز، سپیده واعظ، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1397/07/09
- چالش های پیش روی فیلمهای دینی در سینمای ایران: مطالعه موردی فیلم رستاخیز»، مصیب سروستان، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1397/07/09
- بازنمایی فناوری اطلاعات و ارتباطات در سریال های تلویزیونی با تمرکز بر هوش سیاه 1 و 2، محمد هادی حاجی عبدالوهاب، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1397/12/15
- تحلیل بازنمایی مفاهیم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم، مهناز هدایتی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، کارشناسی ارشد، 1398/06/11
- مطالعه تطبیقی ویژگی های محتوایی برنامه های سلامت محور در شبکه سلامت و شبکه بی بی سی، محمد رضازاده، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1399/06/29
- بازشناسی الگوی بومی آموزش تربیت جنسی در رسانه با توجه به ویژگی های فرهنگی و ملاحظات دینی، فرزانه فولادبند، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1399/10/08
- تحلیل مختصات مفهومی برند در اذهان سردبیران نشریات تخصصی بخش عمومی در ایران، حسن علیزاده، دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد، 1399/10/16
- شناخت مولفه های فرهنگی ـ تمدنی نظریه های مرتبط با هویت ملی در مسیر جهانی شدن فرهنگی (ناظر بر تاریخ معاصر ایران)، محمد کاظم تفته، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دکتری تخصصی، 1399/11/29
- تحلیل راهبردی تبلیغات تجاری در شبکه اجتماعی اینستاگرام، محدثه قاسم پور، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1399/12/12
- تحلیل مضامین سلامت معنوی در برنامه های گفتگومحور دینی تلویزیون، الهه مرتضوی نسب، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1399/12/18
- چگونگی تعامل کودکان 9 تا 11 ساله با گوشی هوشمند، فرازه نورزاد، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1400/07/07
- بررسی سطح آگاهی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی درباره ارتباطات عمومی علم، آرزو حسن زاده، دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد، 1401/06/23
- شناسایی استراتژی رقابتی سینمای مستند ایران در کشور و جهان مبتنی بر مدل نیروهای رقابتی پورتر، کلثوم ملکشاهی فر، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1401/10/28