تاریخ تولد:
1358/06/01
پست الکترونیک:
---
پژوهشکده:
پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات
آدرس محل کار:
---
تلفن محل کار:
---
نمابر:
---
ادرس وب سایت:
---
مقالههای علمی پژوهشی
کرمانی، حسین و منصور ساعی. "مطالعه تاثیر استفاده از سایت های شبکه اجتماعی بر هویت قومی دانشجویان دانشگاههای تهران." دو فصلنامه مطالعات بین رشته ای رسانه و فرهنگ ( علمی ) 7، 1 (1396): 89-108.
ساعی، منصور، محمد حسینی مقدم و حسین بصیریان. "سنجش میزان سواد سلامت شهروندان تهرانی و عوامل مؤثر بر آن." فصلنامه پژوهش های ارتباطی ( علمی ) 26، 3 (1398): 113-147.
ساعی، منصور. "موانع ساختاری و حرفه ای نظارت رسانه ای بر کنش دولت در ایران." فصلنامه مطالعات فرهنگ - ارتباطات ( علمی ) 21، 50 (1399): 33-66.
ساعی، منصور. "عوامل و موانع فراروی فرصت های ارتباطی والدین و فرزندان درخانواده." فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات ( علمی ) انتشار آنلاین، انتشار آنلاین (1400): انتشار آنلاین.
ساعی، منصور، حسین بصیریان جهرمی و امیر حسین دهزاد. "تحلیل موانع فراروی توسعة آموزش سواد رسانهای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانهای و متخصصان رسانه." فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه ( علمی ) 4، 4 (1400): 37-66.
ساعی، منصور. "الگوهای ارتباطات میان فردی والدین و فرزندان در خانواده ایرانی (تحلیل تجریه فرزندان در خانواده های تهرانی)." فصلنامه مطالعات فرهنگ - ارتباطات ( علمی ) 23، 58 (1401): 297-327.
ساعی، منصور. "تحلیل موانع و بازدارنده های گفتگوی بین نسلی در خانواده." فصلنامه جامعه، فرهنگ، رسانه ( علمی ) 11، 43 (1401): 191-218.
ساعی، منصور. "تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده." دو فصلنامه مطالعات بین رشته ای رسانه و فرهنگ ( علمی ) 12، 2 (1401): 219-258.
ساعی، منصور، ثریا احمدی و فریبا المطهری. "بررسی پوشش خبری ارتقای سلامت در خبرگزاری های ایسنا، تسنیم و مهر." فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات ( علمی ) گواهی چاپ، گواهی چاپ ( ): گواهی چاپ.
مقالههای علمی تخصصی
ساعی، منصور، حسین بصیریان جهرمی و احسان ظهرالدینی. "رابطه بین کنشگری در اینستاگرام و میزان پایبندی به هویت دینی." فصلنامه مطالعات رسانه های جدید ( علمی تخصصی ) 6، 7 (1399): 65-92.
كتابهای تالیفی
ساعی، منصور و احمد ساعی. تلویزیونهای ماهوارهای و ارزشهای اجتماعی مطالعهای درباره اثر برنامههای ماهوارهای بر ارزشهای بین نسلی.تهران:شرکت انتشارات علمی و فرهنگی،1394.
کرسی های نقد و نظریه پردازی
سوگواری مجازی و تغییر پارادایم ارتباطات میان فردی در همه گیری کرونا، 1400/05/11، دانشگاه علامه طباطبایی- دانشکده علوم ارتباطات
طراحی وبرگزاری نشست/مدرسهتابستانی/کارگاه
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
سخنرانی
ساعی منصور، علوم انسانی و راهکارهای مقابله با فساد، نشست تخصصی علوم انسانی و راهکارهای مقابله با فساد، جشنواره، 1397/09/26، 1397/09/26
ساعی منصور، رسانه ها، جامعه و کنشگری در بحران، نشست تخصصی رسانه ها، جامعه و کنشگری در بحران، جشنواره، 1398/02/08، 1398/02/08
ساعی منصور، ظرفیت ها و چالش های روابط عمومی حرفه ای در ایران، نشست تخصصی ظرفیت ها و چالش های روابط عمومی حرفه ای در ایران، جشنواره، 1397/02/26، 1397/02/26
ساعی منصور، الگوهای ارتباطات میان فردی والدین و فرزندان، نشست تخصصی نقش خانواده در گذر ایمن از فضای مجازی، جشنواره، 1398/10/24، 1398/10/24
ساعی منصور، رسانه ها و کنشگری در حوزه سلامت، نشست تخصصی رسانه و سلامت؛ تجربه های جهانی، درس های ایرانی، جشنواره، 1398/07/07، 1398/07/07
ساعی منصور، گفتگوی بین نسلی در ایران، چالش و موانع گفتگوی بین نسلی در ایران، جشنواره، 1397/02/26، 1397/02/26
ساعی منصور، موانع و چالش های نظارت رسانه ای بر دولت در ایران، موانع و چالش های نظارت رسانه ای بر دولت در ایران، سایر، 1397/09/20، 1397/09/20
ساعی منصور، قدرت، سیاست و رسانه، بازخوانی تجربیات زیسته چهل ساله بعد از انقلاب اسلامی، نشست تخصصی رسانه ها و انقلاب اسلامی، تجربه ها و روندها، جشنواره، 1397/11/16، 1397/11/16
ساعی منصور، ارتباطات بحران و نقش رسانه ها، نشست تخصصی ارتباطات بحران و نقش رسانه ها، جشنواره، 1399/09/25، 1399/09/25
ساعی منصور، رسانه ها و امیدآفرینی اجتماعی در شهر، وبینار تخصصی احیای امید با رویکرد مدیریت شهری، هم اندیشی;سمینار، 1399/06/25، 1399/06/25
ساعی منصور، روابط عمومی ایرانی و پاندمی کرونا، روابط عمومی ایرانی و پاندمی کرونا، مربی، 1399/08/24، 1399/08/24
ساعی منصور، مخاطب شنای، هویت برند و روابط عمومی، نشست تخصصی روابط عمومی ها و سنجش افکار عمومی؛ ضرورت ها، مسئولیت ها و راهبردها، جشنواره، 1399/11/11، 1399/11/11
ساعی منصور، چالش های فراروی رسانه های جریان اصلی در مقابله با فساد و قانون گریزی ها در ایران، پیش نشست «جایگاه رسانه ها در توسعه اقتصادی ایران» در همایش ملی بازشناسی چالش های رشد اقتصادی در ایران، تببین موانع تولید و بهسازی راهبردها و سیاست ها،، نشست تخصصی، 1400/06/29، 1400/06/29
ساعی منصور، سیر تحول مطالعات ارتباطی در ایران، نشست تخصصی پژوهش در مطالعات فرهنگی و ارتباطات، نشست تخصصی، 1400/09/23، 1400/09/23
ساعی منصور، اختلال ارتباطی در خانواده ایرانی؛ روایت نوجوانان از تعامل و ارتباط با والدین، اختلال ارتباطی در خانواده ایرانی؛ روایت نوجوانان از تعامل و ارتباط با والدین، سایر، 1400/10/14، 1400/10/14
ساعی منصور، نقش رسانه های در توسعه پایدار آب، نقش رسانه های در توسعه پایدار آب، نشست تخصصی، 1400/09/28، 1400/09/28
ساعی منصور، دیپلماسی عمومی و رسانه ای در پساتحریم و پسابرجام، نظام ارتباطی و رسانه ای ایران و کنشگری در پساتحریم و پساکرونا، نشست تخصصی، 1401/02/27، 1401/02/27
ساعی منصور، همایش روابط عمومی صنعت وراهبردهای پاسخ به بحران،؛ تجربه های موفق جهانی و توصیه هایی برای ایران، روابط عمومی صنعت و راهبرد های بحران در ایران:تجربه های موفق جهانی و توصیه هایی برای شرکت های ایرانی، همایش;کنگره، 1401/05/01، 1401/05/01
ساعی منصور، متروپل از اطلاع رسانی بحران تا بحران اطلاع رسانی، متروپل از اطلاع رسانی بحران تا بحران اطلاع رسانی، نشست تخصصی، 1401/03/23، 1401/03/23
ساعی منصور، مخاطب شناسی و موزه، همایش روایت موزه، همایش;کنگره، 1401/02/28، 1401/02/28
ساعی منصور، رسانه های ایرانی و مواجهه با بحران، هفته پژوهش 1401، نشست تخصصی، 1401/09/23، 1401/09/23
ساعی منصور، رسانه ها، تحولات ارزشی و گفتگوی بین نسل ها در ایران، رسانه ها، تحولات ارزشی و گفتگوی بین نسل ها در ایران، نشست تخصصی، 1401/09/06، 1401/09/06
طرحهای در حال اجرا
درآمدی بر ارتباطات والدین و فرزندان در عصر رسانه های نوین، جاری، 1401/09/08
تحلیل چالش¬های فراروی کنشگری رسانه¬های جریان اصلی در بحران؛ با تأکید بر همه گیری کرونا، جاری، 1399/12/08
طرحهای پایانیافته
تحلیل الگوهای ارتباطات میان فردی والدین و فرزندان در خانواده در ایران(مطالعه موردی خانواده ساکن در شهر تهران)، پایان یافته، 1399/02/20
تحلیل عوامل و موانع دیالوگ بین نسلی درخانواده و ارائه راهبرد، پایان یافته، 1400/06/24
راهنمایی پایان نامه/رساله
شناسایی موانع فراروی توسعه سواد رسانه ای در مدارس ایران از منظر سیاستگذاران، مجریان سواد رسانه ای و متخصصان رسانه، امیرحسین دهزاد، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1398/11/29
رابطه بین کنشگری در اینستاگرام و میزان پایبندی به هویت دینی، احسان ظهیرالدینی، دانشگاه سوره، کارشناسی ارشد، 1399/06/24
تحلیل و بررسی نحوه بازنمایی هویت ملی در سریال خانگی ”شهـرزاد“، زهره میرخان صادقی، دانشگاه سوره، کارشناسی ارشد، 1399/10/01
مشاوره پایان نامه/رساله
تحلیل بازنمایی ایدئولوژی در سریال تلویزیونی با تاکید بر سریال در چشم باد، شکوفه کریمی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1396/12/23
تحلیل شیوه های مدیریت راهبردی در تلویزیون های اسلامی برون مرزی، علی زرکی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، کارشناسی ارشد، 1397/07/30
دروس ارائه شده
ارتباطات سیاسی، کارشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1397-98
اصول و فنون روابط عمومی، کارشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، 1396-97
جامعه شناسی تبلیغات، کارشناسی ارشد، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1396-97
روش های پیشرفته تحقیق کمی، کارشناسی ارشد، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1397-98
مدیریت روابط عمومی، کارشناسی ارشد، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1397-98
فعالیتهای اجرایی
عضو کارگروه تدوین برنامه راهبردی دوم پژوهشگاه، 1397/09/03
عضو شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشکده مطالات فرهنگی و ارتباطات، 1397/10/01، 1399/10/01
عضو شورای تحصیلات تکمیلی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 1397/10/01، 1399/10/01
عضو ستاد هفته پژوهش سال 1397، 1397/07/12، 1397/10/18
عضو شورای انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، 1398/08/29، 1400/08/29
عضو کمیته علمی تخصصی بازنگری روابط عمومی، 1399/07/15، 1400/07/15
فعالیتهای اجرایی
سرپرست گروه ارتباطات و علم و فناوری، مدیر پژوهشگاه، 1399/12/24