Roohollah Karimi

assistant professor

Date of birth : 1980-02-09
Email : roohollah.karimi@gmail.com
Department : Faculty of Ethics and Training
Work phone : 021-88046891
PDF Print
  • Journal Papers

    • Roohollah Karimi. "Criticque on teaching thinking in the formal system education in Iran." Ettelaat Hikma va Marefa ( d ) 9. 10 (2015): 20-26.

    • Roohollah Karimi. "A Theoretical Foundation for Moral Education in the Commuinty of Inquiry." Foundations of Education ( a ) 5. 2 (2015): 62-87.

    • Roohollah Karimi. "Eternal Recurrenc" as Zarathustra's Most Abysmal Thought." Fundamental Occidentalism ( a ) 6. 2 (2016): 89-113.

    • Roohollah Karimi. "Why do children love TV more than books?." Farhang Emrooz ( e ) 3. 14 (2016): 163-164.

    • Roohollah Karimi. "یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران." ---- ( a ) 26. 3 (2020): 149-170.

    • forghani, maryam, Karimi, Roohollah and sadegh rezaee. "ارائه الگوی کاربردی برای دانش‌آموزان متوسطه اول در زمینه تربیت اخلاقی با تاکید بر واکاوی انتقادی به رویکردهای سنتی و مدرن." ---- ( a ) 6. 4 (2023): 714-724.

    • Hosaini, Afzal-Alsadat, Haghgou, Sahbbou, Karimi, Roohollah and Mohammad Dadras. "خوانشی بر «حلقه‌های یادگیری» وایتهد در بستر «آموزش و یادگیریِ تفکرمحور» و اقتضائات آن در نظام تعلیم و تربیت." Thinking and Children ( a ) 14. 2 (2024): 77-111.

    • Khodagholi, Fariba, Musavi, Maryam Alsadat, ghaedy, yahya, Salarvandian, Shakiba, Vosoughian, Fatemeh, Javadi, Mobina, Khodagholi, Fereshteh, Khalifeh, Solmaz, Karimi, Roohollah, Seddighfar, Masoud, Barzin, Shima and Leila Dargahi. "Looking at Philosophy for Children and Its Outcomes Through a Neuroscience Lens." Basic and Clinical Neuroscience (BCN) ( a ) انتشار آنلاین. انتشار آنلاین (2024): انتشار آنلاین.

    • Aqdaki, Hamazah, ghasemi, azam, Karimi, Roohollah and Saeid Beheshti. "The Incarnation of Human Acts in Mulla Sadra and Its Pedagogical Connotations." Inquiry on Islamic Educations Problems ( a ) گواهی چاپ. گواهی چاپ ( ): گواهی چاپ.

  • Authored Books

    • Roohollah Karimi. ETHICAL COMMUNITY OF INQUIRY: MORAL EDUCATION IN PHILOSOPHY FOR CHILDREN.tehran:پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,2015.

    • Roohollah Karimi. گفت‌وگوهای فلسفی در کلاس درس: از پنج منظر.tehran:پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,2020.

  • Criticism and theorizing sessions

    • نقدی بر خوانش خواجه نصیرالدین طوسی از «کسب عادت» ارسطویی, 2018-02-05, خواجه نصیرالدین طوسی, دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

    • تحلیل و نقد مبانی فلسفی اخلاق جان دیویی, 2017-05-08, اعظم قاسمی, دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره

  • Designing and holding a meeting/summer school/workshop

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

    • ---

  • Translated Books

    • Roohollah Karimi. EtHICAL INQUIRY: Instructional manual to accompany Lisa.tehran:پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی,2015.

    • Karimi, Roohollah and mehrnoosh hedayati. Philosophizing with Nasredin.tehran:حکمت سینا,2016.

    • Karimi, Roohollah and faezeh roudi. Critical thinking across curriculum: developing critical thinking skills, literacy and philosophy in primary classroom.tehran:نشر کرگدن,2018.

  • Conference

    • Karimi Roohollah, The possibility of moral education in the age of the death of authorities: ethical community of inquiry, The possibility of moral education in the age of the death of authorities: ethical community of inquiry, lecture, 2018-07-16, 2018-07-16

    • Karimi Roohollah, Ethical community of inquiry in classroom, International Congress on Ethics in Sciences and Technology, other, 2017-12-04, 2017-12-07

    • Karimi Roohollah, تاثیر فلسفه برای کودکان در ذهنیت کارآفرین, نخستین همایش ملی «ارتباط علوم انسانی، تولید و صنعت», other, 2019-02-24, 2019-02-25

    • Karimi Roohollah, چالش ها و راهکارهای پیش روی فکرپروری در نظام آموزش ایران, چالش ها و راهکارهای پیش روی فکرپروری در نظام آموزش ایران, lecture, 2017-10-11, 2017-10-11

    • Karimi Roohollah, سبک زندگی فلسفه برای کودکان, نشست روز جهانی کودک, Festival, 2021-10-09, 2021-10-09

    • Karimi Roohollah, توماس مان, نشست علمی بحثهایی درباره فلسفه و ادبیات نگاهی به کتاب فلسفه و ادبیات دکتر مجتهدی, Festival, 2019-06-24, 2019-06-24

    • Karimi Roohollah, راهبردهای پیشبرد گفتگوی فلسفی در کلاس درس (لیپمن، نلسون، مک کال، و برنی فیه), سخنرانی علمی, lecture, 2018-12-19, 2018-12-19

    • Karimi Roohollah, Redefinition of childhhod in Philosophy of Children, Seminar in World Children's Day, Festival, 2018-10-08, 2018-10-08

    • Karimi Roohollah, برون رفت از معضلات آموزش و پرورشِ، اصلاح یا انقلاب, برون رفت از معضلات آموزش و پرورشِ، اصلاح یا انقلاب, lecture, 2019-07-03, 2019-07-03

    • Karimi Roohollah, دستاوردهای فلسفه برای کودکان در گفتگو با کودکان, دستاوردهای فلسفه برای کودکان در گفتگو با کودکان, lecture, 2019-10-09, 2019-10-09

    • Karimi Roohollah, چگونه کرونا آموزش و یادگیری را متحول خواهد کرد؟, نشست تخصصی اندیشه پژوهی از دوران کودکی, Festival, 2020-12-13, 2020-12-13

    • Karimi Roohollah, چرا آموزش عالی در پرورش پژوهشگر عقیم است؟, نشست تخصصی پژوهش در معنای دیگر, professional meeting, 2021-12-18, 2021-12-18

    • Karimi Roohollah, تعلیم و تربیت مراقبت, نشست نقد کتاب «مدنیت در پرتو مراقبت؛ با نگاهی به کتاب مراقب تفکر صرفا منطقی باشیم», professional meeting, 2023-12-09, 2023-12-09

    • Karimi Roohollah, شاخص های تمدن سازی فلسفه برای کودکان: مبارزه با جریانهای جعلی فلسفه برای کودکان, نشست هفته پژوهش به نام شاخص های تمدن سازی فلسفه برای کودکان: مبارزه با جریانهای جعلی فلسفه برای کودکان, professional meeting, 2023-12-11, 2023-12-11

  • Conducted Researches

    • t, پایان یافته, 2013-09-01

    • t, پایان یافته, 2014-10-20

    • jjggdfg, پایان یافته, 2017-01-01

    • d, پایان یافته, 2019-06-11

    • jfkjvkfjv, پایان یافته, 2019-06-30

    • Changing the Paradigm from a Memory Based Learning to a Reflective Based Learning in Higher Education in the Humanities in Iran: Necessities, Challenges and Strategies, پایان یافته, 2022-01-24

  • Education

    • B.Sc Equivalent, Islamis Fiqh, Razavi University of Islamic sciences, 2002

    • B.Sc, Islamic Philosophy and Theology, Razavi University of Islamic sciences, 2002

    • M.Sc, Philosophy, Tehran University, 2007

    • D.V.M, Philosophy, Tehran University, 2013

    • Diplom, Math-Physics, Salamatian High School, ---

  • Foreign language

    • English, writing level : Not mentioned, reading level : Not mentioned, speaking level : Not mentioned

    • Arabic, writing level : Not mentioned, reading level : Not mentioned, speaking level : Not mentioned